Kurs og guiding innen topptur og frikjøring for unge og familier

Frikjøring og topptur på ski er en av de aktivitetene unge fort blir bedre enn voksne, derfor er det også en aktivitet man kan ha som en felles samlingspunkt, og kanskje til og med en felles lidenskp! Ski er en av de store «Feel good» aktivitetene, der leken og aktivitetsgleden styrer sporten! Jeg har spesielt glede av å vise de unge min verden og har stor sans når skigleden kan glede hele familien!

Jeg holder guiding og kurs innen frikjøring og topptur mot unge og familier. Priser vil variere etter behov, antall og ønsker! Kontakt meg på 40216005/tommy@bratrening.no

To år som trener for denne fantastisk gjengen i Team Høkkers! En gruppe med 10-16 åringer som inspirerer meg til mer skiglede, og som har utvilket seg rått!

logoer4

Priser vil variere etter behov, antall og ønsker! Kontakt meg på 40216005/tommy@bratrening.no

Legg igjen en kommentar

Filed under ski

Legg igjen en kommentar

