Out of Goggles og solbriller

Hvorfor ha mange glass og briller når du kun trenger en!

Jo etter 8 måneder som Teamkjører for Out of og importør Active sport er jeg overbevist! Du trenger bare The one glasset både i dine skibriller og solbriller

The one skibrillen sitter som støpt på meg, har god sidesikt og fungerer i all slags vær. Den har polarisert glass og er photocromatic. Med polariserte glass ser du kontraster bedre i flatt lys. Photocromatic gjør at glasset blir lysere når det blir mørkere rundt deg og mørkere ved sol. Med andre ord slipper du å skifte glass om været skifter.

Når det blir skumring tok det litt tid før jeg synes den fungerte bra. Men greiene er at du fortsatt har kontraster selv om det mørkner, og det er det viktigste for meg. Jeg har fått med et lysere glass uten «the one» teknologi men det har jeg aldri brukt faktisk. Uansett er det er sjelden jeg kjører i skumringen må sies!

Brillene er drit freshe og kule, også en viktig greie for meg, jålebukk som jeg er!

Out off solbrillene er for det første også dritkule, og har samme teknologi som min skibrille. De sitter godt og dekker hele mitt synsfelt for stisykling, når gjørma spruter meg i trynet! Perfekt i sol og perfekt som beskyttelsebrille. Du slipper å styre med glassskifte, som jeg uansett ikke gjorde!

Foto Monica J Haugen

Foto Monica J Haugen

Foto Cathrine Amundsen

Foto Cathrine Amundsen

4S011203 1891162_10151988067206848_655916224_n

Legg igjen en kommentar

Filed under Utstyrs tips

Legg igjen en kommentar

