Ull eller superundertøy

Undertøy får man sjelden for mye av, men hva er det best å satse på?

Det å regulere temperaturen riktig under trening eller tur gjør opplevelsen så mye bedre. Men hva er best under rolig trening, hard trening eller tur? Jeg har har to hyller med undertøy, og har mest av ull. Best trives jeg med ultra tynn ull, men her er også slitestyrken lavest. Ull bruker jeg på intervalløkter og turer men på jevne treningsøkter eller innetrening bruker jeg oftest superundertøy

Les mer på min artikkel på bratrening.no  om hvorfor jeg gjør disse valgene

Under multisport blir man varm og kald om hverandre, her er det viktig med riktig tøy!

Under multisport blir man varm og kald om hverandre, her er det viktig med riktig tøy!

Legg igjen en kommentar

Filed under Utstyrs tips

Legg igjen en kommentar

