Ekstremsportveko 2014

Årets Veko på Voss ble en travel og slitsom affære. Som arrangør av Norges cup utfor og tag team, holdt 2 utforkurs, tre konkurranser og to dager med egen sykling. I tillegg er det sosiale det som gjør veko ekstra spesielt, så det ble relativt sene kvelder

Her er en artikkel om Veko skrevet av meg: http://www.bratrening.no/ute/sommer/622-ekstremsportveko-et-feelgoodmekka

Jeg har utforkurs, fra TV2

Jeg har utforkurs, fra TV2

 

Fra dagens Video, jeg har utforkurs

Fra dagens Video, jeg har utforkurs

Herlig sykkeldag med Ole Henrik, Karie anne (fremst) Jørgen bakerst

Herlig sykkeldag med Ole Henrik, Karie anne (fremst) Jørgen bakerst

Afterbike

Afterbike

Team TV2

Team TV2

Grillhuset med team Kenneth/sus

Grillhuset med team Kenneth/sus

Jeg under utfor konk

Jeg under utfor konk

Horgi ned

Horgi ned

DSC04950 DSC05309 DSC05160 DSC04970 DSC05239 Ta inn hele skjermen 29.06.2014 150833 Ta inn hele skjermen 25.06.2014 080524 Ta inn hele skjermen 06.07.2014 124748

Horgi ned

Horgi ned

 

Legg igjen en kommentar

Filed under tur

Legg igjen en kommentar

