Pionérer på skattejakt

Alle liker en klapp på skuldra og skryt, iallfall gjør jeg det! I ny og ned får man nettopp det, og de gangen det skjer føler jeg at dette er bra! Som når en av mine forbilder sier at jeg skal sette meg ned for han vil ta en prat, en prat om nettopp hvor godt friluft ambassadør jeg er, det friluftslivet alle kan bedrive. Det er slike øyeblikk jeg blir stolt av. Eller hun som jeg møtte nå i helga på et utested (type bar) som bare ville bare fortelle at hun blir så utrolig motivert av å komme seg ut ved å se bildene og det jeg uttrykker! Da tenker jeg at om jeg ikke blir rik, og kansje 50% er «dugnad» så er det nettopp dette jeg vil skal skje. At jeg klarer å treffe noen som får et bedre UTE liv. For det er det utelivet som alle kan gjøre, og kansje også det som man kan gjøre hver dag, jeg setter aller mest pris på. Det friluftslivet som ikke handler om høye topper, metervis med pudder eller bratte vegger. Det friluftslivet som bare er flyt og kos, hverdagsfriluftslivet!

Artikkelen fra Terrengsykkel.no er skryt av den litt mer omfangsrike sorten, men selvsagt også noe som gjør at jeg kommer til å fortsette å bli inspirert av de jeg inspirerer. En skikkelig deilig sirkel!

http://terrengsykkel.no/index.php?id=4897

Jeg har stiguiding i Jotunheimen

Legg igjen en kommentar

Filed under Tanker om meg og deg

Legg igjen en kommentar

