Movement Magnet, testvinner og min favoritt!

Testvinnere i Norges størst skimagasin Fri Flyt, for toppturski 2012/13 over og under 90 mm

Movement er et Sveitsisk skimerke , og en av de store. I Norge er den virkelig på vei opp, etter en god satsing fra den norske importøren Limitless A/S

Jeg har testet Movement Magnet hele denne sesongen. Denne skia har uten tvil økt min skiglede og lekenhet også på toppturer. Du kan dra på, du kan leke med dropp og kuler, og den tar hardt føre og is lett. En lykke at jeg fikk disse skia, og den er heldigvis uforandret i forhold til mål for neste sesong!

I fjor fikk jeg brukt Bond hele vårsesongen. Noe mere «enkel» ski. Men lettere, har den samme lettkjørtheten og sitter som støpt på hard snø. Et sikkert valg på de lange turene

Movement ruuuuler!

Ta inn hele skjermen 11.01.2013 112736.bmp

Ta inn hele skjermen 11.01.2013 112811.bmp

Hele rackt til Movement av pudder,storfjell, back country og toppturski for 2013/14 sesongen

Hele rackt til Movement av pudder,storfjell, back country og toppturski for 2013/14 sesongen

Legg igjen en kommentar

Filed under Utstyrs tips

Legg igjen en kommentar

