Voss up?

Jeg er en Yr.no nerd da vær, sol og snø styrer mitt liv. Når Myrkdalen potensielt kunne få 50 cm snø på et døgn er det bare å gjøre unna arbeidsuka på et par dager

Jeg liker Myrkdalen, der kan man få 300 hm med deilig og stedvis bratt skogskjøring uten å måtte stoppe, vel og merke om man treffer riktig. Eller «storfjells» krusing som heller ikke er feil. Jeg liker også Myrkdalen for da kan jeg bo hos Susanna og Kenneth, og leke med felles venner. Og det som er fint med å bo i Hemsedal er at man kan både få med seg «østlandssnøen» som kom tirs og onsdag, og Vestlandssnøen som kom natt til torsdag i Myrkdalen bare to timer unna!

Det viste seg at hele fjellet hadde fått skikkelig juling av vinden helt ned til skogkanten, det hadde også blitt noe mildt siste 50-100 hm på natten til torsdag. Men du verden, mitt i var det kort reist Japan følelse å leke på kuler, hopp og dropp som er den beste kjøringen jeg har! Og med minusgrader natt til fredag ble denne dagen bedre en torsdag.

Nå er jeg fortsatt sliten og støl dagen etter, ute river vinden i trærne og jeg er glad for at dagens økt blir Isklatring med Anneli!

Ha en fantastisk dag!

Film av Jonas Olsson fra fredag: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YShRPpyA_mM#!

Legg igjen en kommentar

Filed under ski

Legg igjen en kommentar

