Godt nytt år alle fantastiske venner

2012 ble et helt vilt bra og spesielt år! Etter 2 måneders rekovalens Hjemme hos familien med, etter å ha knust ansiktet på sykling i Spania i mars så var agendaen videre for året satt. Her skulle flyten få råde resten av året. Det har blitt sykt mange flotte opplevelser på sykkel, i tau, på ski og ellers mye lek. Jeg har vært sammen med så mange herlige bra folk som har gitt meg så mye energi og jeg har fått møtt så utrolig inspirerende mennesker. Det er slike mennesker som gir mitt liv innhold, mening og drivkraft.

Den som ser, den finner! Året med flyt planen har ført meg til «plasser» jeg ikke kunne ane og gitt meg muligheter jeg bare drømte om. Disse mulighetene skal jeg ta vare på og jobbe videre med, i 2013!

Takk til deg som har bidratt til og fått delt fantastiske opplevelser med. Takk til deg som gir mye av deg selv.  Takk til deg som er så positiv og takk til deg som har inspirert meg så mye 2012. Jeg ønsker deg alt godt for 2013!

Får også takke sponsorer og samarbeidspartnere som gjør at jeg kan få leke mere.

Rå Sport

Speedprocucts/Santa Cruz

SPY Goggles og briller

Movement skis

UTE magasinet (som jeg også er fast skribent for!)

bratrening.no og brakost.no som har gitt meg herlige mulighetene!

Takk på forhånd til Bergans som er ny avtale for 2013, ser veldig frem til det!

Her er noen 2012 minner!

Legg igjen en kommentar

Filed under bilder

Legg igjen en kommentar

