Når Hemsedal viser seg fra sin beste side

This slideshow requires JavaScript.

Klisjeen borte bra men hjemme best, slo til så til de grader. I dag får mine fingre hvile, underarmene er som en gitarstreng. Det har vært en helt fantastisk uke med godt vær, gode venner, nydelig sykling i alle varianter, og noen fine klatreøkter. Hemsedal er et mekka for aktiviteter, i kort avstand til hverandre. Når været er som den siste 1 1/2  uken siden jeg kom fra ferien så bobler min kropp av aktivitetslyst og glede!

De beste opplevelsene har vært i anlegget. Jeg synes vi har noen nydelige løyper som ikke en gang har våte flekker. Med maksimalt 10-12 andre som er der så blir det god stemning og mye effektiv sykling. Ordet flyt bruker jeg mye men den har kommet snikende på. Er fortsatt skeptisk med for for mye luft under sykkelen etter alle mine kræsj, men kjenner at kontrollen over sykkelen er tilbake, og kanskje også forbedret. Hodet er på plass, blikket er frem, bremsene slippes mere og mere og følelsen er bare god. Ja helt fantastisk faktisk, akkurat nå er det den beste følelsen jeg kunne ha tenkt meg

Det har også blitt noen korte økter på Trøimsveggen med klatring, og litt buldring. I tilegg noen toppturer med sykkel som Harahorn, stiturer på Kjølen og Karisetberget. Også det i gullvær!

Dagene har stort sett blir avsluttet med grilling ved mitt lille gule hus og i går kveld var en verdig avsluttning på denne uken som har vært med middag på Hemsedal kaffe og Afterbike hos meg med masse hærlige folk. Planen var å føle på nattelivet i Hemsedal og det var utrolig gøy. Bar(t) hadde mange kjente, og en del ukjente. Humøret var godt og stemningen rolig.

Takk til Thale og Anneli som tok en spontantur fra Oslo å krydret vår dal med masse humor, latter og gøts. Dere fikk mange venner disse dagene, og var veldig savnet i går kveld. Jeg har det aller best med positive ja mennesker rundt meg som har masse humør og som gir av seg selv. Vi har masse slike fine folk her i dalen! Glad dere er her

Neste helg er det sykkelfestival for sti og utfor, du kan vel selv tenke deg hvor mye jeg gleder meg! : http://www.mx-training.com/fattirefestival.htm

Legg igjen en kommentar

august 5, 2012 · 17:20

Legg igjen en kommentar

