Når tiden skal tas igjen.

This slideshow requires JavaScript.

Pakk bilen med stæsj å reis etter lyst og vær! Dette gjorde jeg etter 6 uker rekovalens i Spania og Verdal. Den siste var uten tvil det trivligste, med beste omsorg fra familien.

Etter å hatt et klatrekurs i Levanger, ble Cornelia med på turen som bil og turselskap til Hemsedal for å hente stæsj og videre til Stryn Sommerski. Tøft at noen bare blir med! Her ventet sommervær, grilling øl og gode venner. Det ble en syk bra langhelg,slik man drømmer om. Her ble det rolige toppurer og beste stemningen

Etter det ventet søskenbarn med mann og hærlige barn i Ulsteinvik. På terrengsykkel.no fant jeg et forslag om en tur via fjellet til Hareid, som ble en kremtur med meg, Santa Cruz,en og min ipod. Videre ble det et døgn på fuglefjellet Runde med topptur sykkel, så vakkert som man kan ha det i Norge. Og når i tilegg stiene fungerte perfekt for sykling ble dagen helt sykt bra. Dagen ble avsluttet med seifiske men pga alt for bra fangst måtte jeg gi meg etter 45 minutter, middag så moseseng på holmen helt ytterst i Norge

Heldigvis hadde jeg glemt toaletmappa hos mitt søskenbarn, så reiste opp ditt igjen og laga seimiddag til hele gjengen. Reisen videre gikk til bror i Stranda før så igjen Stryn ventet på en ny gjeng med venner. Været viste seg sånn passe, så når Birgitte hadde forslag om padling i Geirangerfjorden , så dro vi ditt. Der gjorde alle turisttingene men med padling i alle fire årstider samtidig. Annbefalles og koster ikke mange kronene å leie kajakk.

På vei hjem igjen ble det leting etter stier i Sogndal, der jeg, Santa Cruz,en og min ipod igjen hadde det vidunderlig, etter å ha tilbringt natten på Åberge. Nå ligger jeg hjemme i sofaen i Hemsedal etter å hatt drømmeturen min, Karisetrunden med godfolka. Her planlegges ny utflukt med Son sticamp til helga på agendaen. Så venter, Utflukt i Kongsberg, ekstremsportveko, Helgelandsferie, trænafestivalen, og Lofotenklatring. I mellom der mye gøy av festivaler og annet som ennå ikke er satt

Akk ja, roadtrip i Norge må være det beste man kan gjøre. Fortsatt må jeg ta det pent. Tåler ikke for høy puls, og det er vanskelig når formen er så sykt dårlig. Klatring ble det dårlig med, det tålte ikke hodet helt. Jeg satser det ordner seg til juli

Vi ses!

Legg igjen en kommentar

Filed under tur, Uncategorized

Legg igjen en kommentar

