I dag ville jeg bare skrike høyt!

Noen øyeblikk er så gode at du tenker: Dette øyeblikket vill jeg ikke bytte for noe annet i hele verden! Du kjenner hormonene bobler, godfølelsen i kroppen bare kryper ut i fingerspissene og du har lyst å skrike HØYT!

I dag hadde jeg et slikt øyeblikk. 23 grader i mai gir jo uansett godfølelsen. Når man i tilegg kjenner at kroppen jobber å har det bra, og får synsintrykk som er helt fantastiske. Da er godstemningen der. Jeg tenkte i dag at jeg må være verdens heldigste, jeg har en kropp som fungerer, jeg får drive med det jeg elsker aller mest og alt rundt meg er bare behagelig med sommer og sjølukter, fuglekvitter og varme. Ja alle klisjeene man kan tenke seg der ute i naturen, helt alene. I dag kom dette som en overaskelse, både at det var så fint der ute på Ekne og at jeg ikke føler meg skadet på noe som ble en treningstur etterhvert.

Det er fint, egentlig. Fint at lykkefølelsen går opp og ned, at lykken ikke blir normaliteten. Man kan trenge å komme ned litt, å drømme seg bort dit man vil være og gjøre det man vil. Da får man igjen slike stunder som i dag, der man bare vil skrike høyt av lykke. Jeg skal prøve å ta mere vare på de små og store øyeblikkene fremover,og oftere stoppe å tenke over hvor heldig man er.

Legg igjen en kommentar

Filed under Tanker om meg og deg, Utstyrs tips

Legg igjen en kommentar

