Tidenes roligste sykkeløkt i 3 grader og regn langs Trondheimsfjorden

Image

Tidenes roligste ja,type gå i oppoverbakker! Nå har det gått 19 dager siden ulykken, å ser lys i tunellen. Men hva betyr det å ta det med ro? Min lege ga meg 6-8 uker med ro. Hva er din erfaring ang dette?

For meg som trener eller er aktiv hver dag, så er en slik tur aldri en belastning. For en person som aldri eller sjelden trener så er også en 40 minutters i  turtempo en belastning. Min erfaring er at leger ikke tar hensyn til slikt å gir generelle rettningslinjer etter skader/sykdom. Forståelige nok

Når det er skrevet så er jeg veldig sliten fortsatt, og holder det gående en halv dag før horisontalen på inntas. Også dagens tur kjenner jeg ikke skal overdrives på mange uker. Men for en utrolig deilig følelse tross drittvær, asfalt og grus med stisykkel. Dog stisykkel, Santa Cruz Nomad C råkoser seg også på grus! Fy for en sykkel..

Man får god tid til å tenke om dagen. Jeg er satt ut i et par måender å føler at jeg går glipp av sykt mye gøy. Mine tanker går til de som får livet snudd opp og ned etter skader. Det er vanskelig å sette seg inn i de sin situasjon. Hadde jeg taklet det? Desto mere imponerende å se de som klarer å omstille seg, ingen grenser gjengen er noen fantastiske eksempler..

2 kommentarer

Filed under Tanker om meg og deg, Utstyrs tips

2 responses to “Tidenes roligste sykkeløkt i 3 grader og regn langs Trondheimsfjorden

  1. John B

    Kan være du går glipp av mye gøy Tommy, men du er også heldig. Du har en innstilling som vil gi deg masse gøy i mange år fremover. Bare pass på å ta det rolig nok, lenge nok nå… Vi er her og venter på din retur! Fortsatt god bedring!!

  2. Sant nok John! Type trening går det fort 2-3 uker til men type total passivitet tror jeg verken er bra eller nødvendig. Men så var det hvor grensa går da..

Legg igjen en kommentar

