Pysa er tilbake!

En hærlig dag i anlegget. Tross 20mm nedbør,var det ikke så bløtt. i dag var vi 4-5 tøffinger som trosset uværet. Startet «comebacket» på Downhillsykkel med punktering naturligvis,kansje et stikk fra oven om å bare gi opp. 3 uker etter hjernerystelsen netopp på downhillsykkel, tok det altså. Et par meter rett på hodet tar på med andre ord. Hadde en helt rolig uke,uken etter,men får trent ok deretter. Konstant vondt i hodet,og stress tåler jeg ikke ennå . Trening dog,gjør godt og eneste gangen jeg ikke har vondt,tar det som et tegn at det er positivt

Jeg har tenkt en del på fallet, å kjenner det har satt spor. Tenk om…. I dag var jeg nesten nybegynner og svært begrenset. Men dagens makker Anders Jacobsen pushet meg litt, og selvtilitten kom. Fikk en stor dag,å kjenne at jeg tør igjen. Det er vel det eneste tegnet jeg kjenner at jeg har blitt eldre, mye av gutsen er borte og lett å bli skremt. Men er glad,og en perfekt søndag med en varm laaaang dusj og Tour de France på WEBtv                      j

Legg igjen en kommentar

Filed under Sti og utforsykling

Legg igjen en kommentar

