Min første skade på 15 år

Ok da, jeg har hatt en del akutte skader etter fall men denne kom bokstavlig talt som lyn fra klar himmel. Har vært godt forberedt til skisesongen! Ikke like bra utholdenhet som siste sesonger men mye variert styrke.

Etter å bare ha økt fart,tur etter tur på mine nye superski så smalt det. Jeg stoppet opp å skulle bare skli ut av løypa å sto passivt på to ski ,kan hende jeg ikke fikk med meg en dump men så kom det som lyn i ryggen. Hogg til, å kjente at dette ikke var ok.

Stoppet opp,gled ut i bakken igjen, ny runde opp heisen men kjente at dette skulle jeg ikke trigge. Morgene etter var ryggen superstiv men to Ibux og ut i bakken, passiv som fy. Men føltes heløt greit. Mandag måtte jeg rulle ut av senga, ålte meg til legen som tok en sutrekopp som meg seriøst. Bra Lege i Hemsedal!  Han mente det var en bekkenlåsning,som vil gå ut av seg selv etter en uke…Gå,tøy og ta smertestillende

Imens roer jeg ned på leiligheten i Hemsedal, føles godt faktisk tross supervær utenfor døra.  Tross lovnader om en uke før det slipper så tror jeg det går et par dager. Så tilbake til Oslo onsdag,før ny helg her oppe…

Legg igjen en kommentar

Filed under Tanker om meg og deg

Legg igjen en kommentar

