Sesongen over før den fikk startet

En bra vinter og deilig vår med mye alpint, turer og reising, men overskuddet kom aldri. Alt for mye jobbing, turing og for lite trening ble resultatet. . En gammel skiskade som begynte å bli problematisk var spikeren i kisten for Norseman. Skulderen blei for vondt når jeg svømmer., og skaper også kraftig hodeverk, men min kiropraktor Ronny er på saken. Men ingenting er så ille….nå får jeg klatret mere og så får jeg blit med på Oslo City Challenge 8-9 august om vi får stablet et lag på bena. AIM challenge og Birken blir det også sansynligvis. Årets høydepunkt bli nok uansett Vinjerock Multisport  1 august som jeg og gry skal arrangere, vi har d.d 40 lag påmeldt og forventer 50 lag. Det blir utrolig gøy: http://www.vinjerock.no/aktivitetar/74-vinjerockmultisport

Sesongen 2010 er bare å begynne å planlegge med Ironman Lansarote 22 mai og Norseman 2010 http://www.ironmanlanzarote.com/

Bilder fra Norseman 08 (klikk på for større versjon)

Legg igjen en kommentar

Filed under konkuranser, Tanker om meg og deg

Legg igjen en kommentar

