Livet er Lofoten

Ja, her er det meste annerledes. Bare det å komme på øya gir sjelero. Her er tempoet lavere, humøret godt, praten går lett, ingen stressede bilhorn, og en natur som inviterer til bruk. Selvagt kan været være fryktelig ufyselig men jeg har vært heldig både sommer og vinter

Det å sitte på et svaberg kl 02 etter en laang klatredag, god sen middag, noen glass vin og ikke få sove på grunn av dagslyset er fantastisk. Bare sitte der, å bare være! Jeg vil tilbake!! Det ble lite søvn, mye klatring og stor stemning.

Å endelig få ledet flere taulengder naturlig etter så mange brakke år i slike fjell var deilig. Ingen psyking, det overasket litt. Jeg følte meg trygg, realtivt i allefall. Godt å få annerkjennesle av gamle Bodøklatrere, Bjørn Håkon sa: Nå er du klatrer igjen Tommy, det har jeg ikke vært på 4 år. Nå vil jeg bare mere, og det blir det til helga. Vi pakker teltet å dra til Bohuslen og Smøgen omerådet for klatring, sykling og padling. Livet er sannelig ikke værst der heller! Takk Rolf David for at du dro meg meg til Øya igjen, har det alltid bra med deg!

Klikk på bildene for større

 

 
 

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Klatring, tur, Uncategorized

Legg igjen en kommentar

