Treningssamling på Sjusjøen

En bra helg er over. Skiløper er jeg ikke men brukt langrenn i mange år som rekrasjon og trening. Denne sesongen har det blitt 12-15 turer som er rekord siden jeg la opp som syklist. Godt å ha skiføre utenfor døra, det er det som skal til for min del

Men siste 2 ukers mildvær har ødelagt forholdene helt så Sjusjøen virket perfekt. Ole Petter var sjefen og vi dro opp 8 stykk

Kort økt fredag på ca 1 1/2  time, langøkt lørdag med høy langkjørfart, nesten konkuransetempo for min del over 4 1/2time. Da fantastisk med badstue, god middag og vin til kvelds med gjengen. Søndag ble det to timer med, to tempodrag av 15 min fra Kvarstadsætra opp til Mittfjellet. Med Ole P i hælene som styrte fart og teknik ble det en superøkt på tung kropp. Jeg er fornøyd og lurer faktisk på om det blir birkenrennet i år??!! 80 km til sammen er ok med tråe forhold som denne helga

Ekstar kult å komme til Oslo med 20 cm snø utenfor døra, nå er det vinter hjemme også.fantastisk!!

7-12 minus, lett snø og 6-7 s/m vind hele helga. Stedvis fantastiske forhold, men dårligere der det var åpent som her.

Legg igjen en kommentar

Filed under konkuranser

Legg igjen en kommentar

