Hemsedalshelg

Ny fantastisk helg er over, gode venner ski og pudder. Kan ikke få det bedre,sånn er det bare!! Nå er sålen fin og ca 20 cm pudder. I tilegg lite folk, i dag var vi nesten alene om puddert!! Nå snør det hunder og katter ute men jeg sitter på Hemsedals cafe å koser meg med Calles burger

Ny skia Elan quad One er helt perfekte,noen fjøler av en ski med 161/120/140 men overaskende lettsvingte. Hærlig følelse!!!

Alle har dratt tilbake til Oslo, jeg er igjen alene å skal kose meg på Hotelet i kveld åbare råglede meg til å ha pudderetr fullstendig alane i morgen. Etter det bærer det over Hemsedalsfjellet og ned til Bergen. 1-2 juledag er jeg å finne i Myrkdalen som har fått 70cm snø siste uka. Før Tenerife for en ukes sykkelferie28 des!! Livet er fantastisk!!

Legg igjen en kommentar

Filed under ski

Legg igjen en kommentar

