Noen drømmer om sesongen 2009. Hva er din liste?

Ble utfordret av Ole Petter og Øystein til å tenke litt, hva nå som sesongen er over. Tankene er ikke impulsive men her er de altså for første gang på samme liste
1.    Bedre form og lettere til jul enn det jeg er nå ( da  tror jeg det    mesten av lista er oppnåelig)
2.    like mye alpintski som forrige sesong men mere toppturer (hver helg fra 15 nov til 1 mai)
3.    Et par skibestignings konkuranser sånn mitt på treet
4.    Ironman France, å se 10 tallet
5.    OCC med beste resultat (5 plass eller bedre)
6.    Palllen i Hemsedal challenge
7.    Norseman blandt de 40 beste
8.    Lede lengere fjellruter igjen
9.    Bestige Pumori 7161 moh i Himalaya
tja, da var vel 09 ferdig…
Utfordrer deg til å skrive din liste,gi gass
—–Opprinnelig melding—–
1 kommentar

Filed under Tanker om meg og deg

One response to “Noen drømmer om sesongen 2009. Hva er din liste?

  1. Drømmene mine for 2009?

    At 2009 blir atskillig bedre enn 2008. Generelt.

Legg igjen en kommentar

