1/2 maraton test før Ironman Nice på 1.40

Etter 5 dager med sykdom, er jeg nå altså i gang. Var nok syk på Raumerittet for dettte tok tid, var satt ut søn til torsdag. Hadde 25 min rolig jogg med et par stigningsløp torsdag, 90 min rulleskøyer med Oslo City chellenge laget i går og da altså 21km løp i dag

Startet rolig å lå og koste meg på 12,5km i snitt. Litt stive ben siste 2 km men pulsen var veldig lav,snitt 160,og max 172 (min max på løp ca 196) Gode reserver!! og ingen vondter. Rolig sykkel i morgen så lang intervaller løpingmandag som siste harde økt på 3 int.

Endelig kontroll, fikk også testet konkuranse sko, drakt og Garmin Forrunner 305 som fungerte optimalt!!

Jeg er igjen optimist før neste søndags Ironman Frankrike

Legg igjen en kommentar

Filed under Tanker om meg og deg

Legg igjen en kommentar

