Seier i Hemsedal classic

Selv om jeg har vært syk og formen var veldig uviss, så ble det seier for meg og Gry i mix klassen i denne klassiske og flotte ski bestigningskonkuransen. Demnne gangen satte været en stopper for hele løypa så vi gikk opp og ned to ganger Nibbi. Over 1600 høydemeter. Tiden ble 2 timer og 40 min

Kjente at formen var sånn passe på oppvarmingen så dro derfor ut fra start i passe tempo, overaksnede nok var det bare tre lag som holdt høyere tempo og det var rene herreleg

Samarbeidet mellom meg oggry var som alltid veldig bra og strikken gjorde igjen underverker for å utligne fart. Gry var også i godt slag

Ned til seier i mix

Fra singel race i box cup. Ola Berger og Ola Hovdenak

Mere on løpet og skialpinisme her, Let deg frem til 14 min og 20 sek: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/352335

Legg igjen en kommentar

Filed under konkuranser

Legg igjen en kommentar

