Gøteborg triatlon og Oslo city challenge

høydepunktene står i kø fremeover. Etter en «down» peridode både psykisk og fysisk etter Nordisk, begynner ting å falle på plass igjen

Etter Nordisk ble det tre uker med lite trening ca 6-10 timer pr uke men frykktelig dårlig kosthold, samt en runde til Stryn sommer ski. Ble en del øl for å si det slik. I tillegg ble jeg selfølgelig syk også

Helgens Norgecup ble supertøff, helt fra start da svømmeteknikken falt helt ut. Sprint fungerer ikke på meg. Men en positiv svømmeøkt på ca 2000 m forrige onsdag, og ennå lengere i går, føler jeg at jeg er klar til helgens Gøteborg triatlon

Nå har jeg hatt en intesiv periode og kroppen er tung, kjørte en knalltøff intervall på tirsdag og det er lenge siden jeg har seget sammen alene på trening før, men jeg var helt skutt etter 70 min terskeintervaller. Kult men tungt. Hadde tre intervaller forrige uke, samt konkuranse

Distansen i Gøteborg er 1500 svømming, 40 km sykkel og 10 km løp med andre ord olympisk distanse. Spennende. Dette blir siste test før Oslo city challenge 29-30 juni som blir et uoffisielt NM å regne for oss multisportere. Vi har fine planer fremover og stiller nok veldig godt forberedet

Mere på www.frikransen.com/multisport

Legg igjen en kommentar

Filed under konkuranser

Legg igjen en kommentar

