Endelig begynner det å løsne

Etter 5 uker med intesniv massasje og mye tøying begynner bena å løsne litt, første dagen jeg har følt det slik!! Ikke tungt å gå opp trappene hjemme i dag, og yttersiden av låret har begynt å få konturer igjen. Jeg har fått 2 harde massasjeøkter i uka, 2-3 maksimalt harde tøyinger på hamstings og gluteus medius/minimus.

Det har øket bevegeligheten i hofta som har gjort at baksiden igjen begynner å bli anatgonist til forsiden og ikke en som stritter i mot. Har også flyttet bevegelsen fra lenderyggen og ned i hofttepartiet. Massasjen har gjort at muskebukene på forsiden har begynt å skilles fra hverandre, de har en periode nå vært nokså klistret til hverandrr, noe som selvfølgelig ikke er bra for blodsirkulasjonen, bevegelsen og fremdriften. I tilegg har også tractus/siden av låret, vært helt sammentrekt og stengt helt for blodsirukalsjonen i det omerådet

Fy dette har vært en tøff periode, ingenting i hele verden er så vondt som en massasjerunde på slike muskler. Tenk deg å bli skjært med kniv i låret i 30 min sammenhgengende!! Føles til tider slik. Treningen fortsetter med 6-8 timer i uka og ikke med melkesyre, og samme behandling i tilegg, mitt i januar er jeg fult resituert!!

Ekstra takk til Espen og Merete som har svette mye over mine korte og kompakte lår!! Dere er gull verdt!!! Dere fortjener mange fine pakker til jul!!

www.frikransen.com/multisport

Legg igjen en kommentar

Filed under Tanker om meg og deg

Legg igjen en kommentar

